donderdag 24 december 2009

Slaapmeisje lust wel een Cheese Onion Burger!

Na de dagenlange berichtgeving over het 'zeilmeisje' en het 'ballonjongetje' noemt Jan mij sinds vanmorgen 'slaapmeisje'. Omdat het de afgelopen nachten zo koud was had hij de luiken van de slaapkamer dichtgedaan. Een paar ochtenden was dat geen probleem en werd ik toch gewoon op de gewone tijd wakker, maar vanmorgen waande ik mij nog in een pikdonkere nacht en bleef dus rustig liggen. Rond halftien werd ik wreed gewekt door een uiterst wakkere man die alleen maar kon roepen dat het toch niet nóg gekker moest worden ............ Het schijnt dat veel mensen aan slaapproblemen lijden. Nou daar hoor ik dus duidelijk niet bij, ik ben nu dus het 'slaapmeisje'.

Gisteren had ik hamburgerbroodjes gebakken, dus konden we vandaag weer eens een broodje hamburger eten voor de lunch. Hoewel er een McDonalds in St. Junien zit zijn we er al die tijd dat we hier wonen nog niet binnen geweest. Als we al eens een hamburger eten dan is het een zelfgemaakte! De mijne bestaat uit zo'n zelfgebakken hamburger-broodje bestreken met een beetje mosterd, de gebakken hamburger, een plakje gebakken ham, véél gebakken uiringen, een klodder ketchup en een plakje kaas. 'Slaapmeisje' heeft op deze manier de rest van de middag geen honger meer....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten