woensdag 3 maart 2010

Ho ho ho!


Toen ik vanmorgen onder de douche vandaan kwam reed net de vuilniswagen voor. Ik hoorde hoe de container naar de wagen werd gerold en omhoog werd gehesen. Vervolgens kwam de vuilniswagen in beweging en hoorde ik "ho ho" roepen. Ik vermoedde dus al dat de container er nog in bungelde. Tot grote ontzetting van de man die de container er in had gehangen reed zijn collega echter onverstoorbaar door............ Er volgde dus nog een extra "HO!" in de hoop dat zijn collega zou stoppen. Dat gebeurde echter pas een heel eind verderop. Tsja, toen moest het hele eind natuurlijk voorzichtig achteruit worden teruggereden. Dat gaf mij de mogelijkheid om snel bovenstaand plaatje te schieten. Inmiddels staat de container weer helemaal heelhuids op zijn plek. Fransen..................soms zijn het net mensen...................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten