maandag 22 april 2013

Een doos voor een doos

Omdat mijn rug niet altijd wil wat ik wil, probeer ik het me bij sommige klussen maar een beetje gemakkelijker te maken. Daarom stond naast de droogparasol een serveerwagen waar ik de wasmand op kon zetten zodat ik niet steeds voor ieder stukje was hoefde te bukken. Dat werkte prima, tot de serveerwagen het na jaren trouwe dienst voor gezien hield en doorzakte. Er moest dus een andere oplossing gezocht worden. De mogelijkheden passeerden in gedachten de revue, een tafeltje, een nieuwe serveerwagen of wellicht nog iets anders? Opeens bedacht ik me dat het wel erg handig zou zijn als het niet alleen iets was om de wasmand en de knijpers op te zetten bij het ophangen van de was, maar dat het ook fijn zou zijn om de wasmand en knijpers erin op te kunnen bergen. Scheelt een hoop vieze knijpers na een regenbui en wegwaaiende halflege knijperbakken als het stormt......
Dus bedacht ik dat zo'n 'doos' zoals ze bij de Aldi in de lente altijd een keer verkopen wel handig zou kunnen zijn. We hebben er twee op het terras staan waar we lege bloempotten e.d. in bewaren. Het was dus wachten op de jaarlijkse aanbieding. Afgelopen zaterdag was het zover en gingen we op weg om een doos te kopen voor deze doos.......


Dat ziet er zo weer keurig uit toch? En je ziet de wasmand & knijpers passen er ruim in.....


4 opmerkingen:

  1. Dat werkt. Ik heb een ouderwets kinderwagenonderstel. Da's ook handig want dan kan je je knijpermandje aan de duwstang hangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's ook een goeie! Alleen bij gebrek aan kinderen ......LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een droger ´n optie? Lekker buitenlucht luchtje, veel fijner en de zon bleekt ook nog! Leuke vondst hoor Annemarie! GR.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een droger maar die gebruiken we alleen als het echt niet anders kan. Weet je wat een stroom zo'n ding gebruikt? En inderdaad, je wasgoed ruikt heerlijk als het van buiten komt. En ach de tuin is groot genoeg, het hangt niet in de weg.

    BeantwoordenVerwijderen