woensdag 1 mei 2013

Uitgevloerd.....


De afgelopen dagen heeft Jan hard gewerkt aan de vloer in de keuken. Voor ons allebei een periode van afzien! Jan zat in de meest onhandige standjes op zijn knieën om de tegels te plakken en had dus spierpijn overal. Voor mij was het vooral afzien omdat de badkamer nauwelijks bereikbaar was (geen warm water) en de bijkeuken alleen via het terras (koffie en thee, wasmachine en vaatwasser.). Het mag een wonder heten dat er geen serviesgoed gesneuveld is bij het transporteren van en naar de vaatwasser. Ik ging alleen per ongeluk op één van de tegels staan toen die nog niet geplakt was (schaam, schaam) waardoor er nu een flinterdunne scheur inzit......oeps!  Je begrijpt dat Jan even niet zo blij met me was.... Nu nog wachten tot de voegen zijn opgedroogd en dan kan de vriezer op z'n plek en de buffetkasten. Daar kan een heleboel losse troep in zodat we weer een beetje leefruimte krijgen in de woonkamer waar nu alles ingestouwd staat.
Ook het fornuis kan vanmiddag op z'n plek. Daarna kan gewerkt worden aan een aanrecht en gootsteen. De keuken is dus nog lang niet klaar, maar al wel een heel eind op de goede weg!

4 opmerkingen:

  1. Toch mooi geworden, ondanks de barst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat nu hard hoor! Jullie keuken is in het echt groter dan hier op de foto.
    Straks alles weer fijn opgeruimd en nieuw en kunnen jullie weer op het terras of bij het meer gaan zitten, ik zie het weer voor mij. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden. Respect voor Jan. Heeft hij je niet voorgesteld een paar dagen uit logeren te gaan? Houdt hij de tegels heel! Knap wat jullie presteren. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig zie je er geen barst van (als je niet al te goed kijkt). Inmiddels staan de buffetkasten er weer in en zit ik even bij te komen van het soppen.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen