zaterdag 16 januari 2010

Trek in...............

Hebben jullie dat ook wel eens dat je soms opeens zo'n trek hebt in iets speciaals? Hoe meer je aan dat ene product denkt, hoe meer je het móet eten. Vaak werkt het wel als je iets anders gaat doen, maar soms blijft die trek aanwezig. Zo had ik al weken zin in een meergranentriangel met tonijnsalade. Niet dat je er hier aan kunt komen, want dan had een bezoekje aan de supermarkt de trek snel gestild. Nee nòch de broodjes, nòch de bakjes salade die in Nederland overvloedig in de schappen staan zijn kun je hier kopen. Gelukkig wel meergranen meel en blikjes tonijn. Vandaag heb ik dus aan mijn trek toegegeven. Vanmorgen van een blikje tonijn, een uitje, wat augurk, mayonaise en ketchup de salade gemaakt en daarna de broodjes. Toen de broodjes stonden te rijzen liep het water me al in de mond en ik moet je bekennen dat ik er werkelijk van heb zitten smullen! Morgen zal ik er nog eentje nemen en daarmee zal de trek in meergranentriangels met tonijnsalade wel weer voor een aantal jaren bedwongen zijn.
De vraag is alleen, waar ik de volgende keer trek in krijg?

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk broodje zeg! Naja, ziet er lekker uit!
    Ik ben blijven hangen aan je blog, wat een leuke schrijfstijl. En een hele andere wereld, frankrijk, en wat gaaf om alle belevenissen te lezen.
    En de heerlijke dingen wat er gebakken word. Ik blijf je blog volgen!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marti,

    Wees welkom! Leuk weer een lezeres erbij....;-)

    BeantwoordenVerwijderen