zondag 26 april 2009

Koffie mèt: Kaneelbroodjes

Ze zien er zo verschrikkelijk mooi uit op de foto's van Arden, die kaneelbroodjes, maar helaas het lukt mij niet om ze zo kunstig te krijgen. Zal wel aan mijn gebrekkige motoriek liggen. Maar dat neemt niet weg dat ik het zo af en toe toch blijf proberen. In ieder geval zijn ze deze keer al een stuk beter dan de vorige keer toen Jan wantrouwig vroeg wat ik hem bij de koffie serveerde............ Maar, ondanks het feit dat het niet de mooiste kaneelbroodjes van de wereld zijn kan ik je verzekeren dat ze wel héél erg lekker zijn!
We nemen straks dus met plezier weer zo'n lelijk ding bij de koffie. Als je wilt zien hoe ze er echt uit zouden moeten zijn en het recept eens uit wilt proberen ga dan naar de site van Arden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten