donderdag 16 december 2010

Winkelrondje

Vorige week toen er een dikke sneeuwlaag lag kwamen we er achter dat onze schoenen niet waterdicht waren. Erg onhandig als je een ochtendwandeling wilt maken! Gisteren zouden er snowboots in de aanbieding zijn bij de Aldi, maar zoals vaak was de aanbieding niet aanwezig toen wij boodschappen gingen doen. Omdat Jan ook schoenen in de aanbieding had gezien bij de Carrefour besloten we om vanmorgen dan maar even naar St. Junien te rijden. Er wordt weer sneeuw voorspeld vanmiddag dus het zou erg prettig zijn als we met droge voeten een rondje kunnen maken. Ook bij de Carrefour was van de aanbieding niets te bekennen en de wel aanwezige laarzen hadden geen vetersluiting zodat ik bij voorbaat al weet dat ze niet om mijn dikke kuiten passen. Met al die slanke Françaises hier ben ik natuurlijk behoorlijk in het nadeel.....;-)
Gelukkig zitten er in St. Junien meer winkels en bij de Intersport slaagden we voor een paar laarsjes voor mij en bij de Chaussea voor een paar stevige wandelschoenen voor Jan. Nu maar hopen dat ze inderdaad waterdicht zijn;-).
Bij de Carrefour waren we al wel geslaagd voor een nieuwe weegschaal. Niet dat ik ga lijnen natuurlijk, nergens voor nodig. Tenslotte gaf de oude weegschaal deze week van de ene op de andere dag 30 kg minder aan. Geweldig toch?!

2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me heerlijk warm schoeisel. Dat heb je hier inderdaad hard nodig. En wat de weegschaal betreft .... laat hem maar tot februari in de doos, dan zijn de kerstdiners er wel weer afgewandeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Nou ik kan wandelen wat ik wil, maar de enorme trek die ik ervan krijg doet het resultaat al weer snel teniet!

    BeantwoordenVerwijderen