dinsdag 10 augustus 2010

Zomerproject: Voorgevel (2)

Vanmorgen zei Jan: "Da's ook wat! Wel die lelijke kale gevel laten zien op je blog en nu niet het resultaat van mijn harde werken laten zien?" Tsja, het bloggen was er even bij ingeschoten. Gewoon geen zin. We kregen visite, leuk! Mijn neef bracht ons met vrouw en dochter een bezoekje vanaf zijn vakantieadres, dat was dus even gezellig bijpraten. Vervolgens heb ik een paar dagen vrij veel aan mijn historisch onderzoek gewerkt omdat er opeens wat losse eindjes tóch 'ineens' bleken te passen. Bovendien was het mooi weer dus brachten we ook nog wat tijd door onder de lindeboom met een hapje en een drankje en tussendoor werd er ook nog wat groente geweckt en jam gemaakt. Van bloggen kwam het dus gewoonweg even niet.
Maar jullie hebben het al begrepen denk ik, de gevel is weer strálend wit! Ook de bovenrand net onder het dak heeft een nieuwe frisse rode laag gekregen. Nu is schilder Jan bezig met de ramen! Nu nog bedenken wat we ooit eens met de luiken zullen doen.........

3 opmerkingen:

  1. Prachtig stralend wit. Mijn lief is druk met het maken van luiken. Vorig jaar heeft hij ze al voor het woonhuis gemaakt, nu voor alle schuren. Hij vindt het leuk werk en het kleedt de geves net iets meer aan. Succes met bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig geworden, nu op een stoel er tegenover gaan zitten en genieten van jullie huis!
    Nu wij nog!
    Gr., Hans en Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat herkennen we wel: even geen zin om te bloggen. Familie- en ander bezoek etc. Maar het neemt niet weg dat de gevel erg mooi is geworden.

    Gerrit en Jet

    BeantwoordenVerwijderen