maandag 28 april 2008

Kadootje

Tussen de middag toen ik de brievenbus open ging maken lag er een dikke envelop in voor de 'jarige' . Nu verwachtte ik buiten de gebruikelijke felicitatiekaarten helemaal niets, dus maar snel omdraaien om te kijken van wie deze envelop afkomstig kon zijn. Aha! Van mijn vriendin Trudy uit Maasland.
De envelop voelde zacht aan, dus voorzichtig openen was de boodschap. Je weet tenslotte maar nooit wat je kapot kunt knippen bij het openmaken. Het bleek een kadootje met een 'Hollands' tintje te zijn. Een theedoek en een keukendoek met oerhollandse zwart-witte koeien en een oranje Hawaï ketting. Nou die is mooi op tijd voor Koninginnedag en kleurt vast uitstekend bij mijn Hup-Holland-Hup shirt deze zomer............... en een mooie thee- en keukendoek komen altijd goed van pas!
Dus héél hartelijk dank Trudy, Hans en Anna! En de eerstvolgende keer zal ik die beloofde zelfgemaakte pot jam niet vergeten mee te nemen! Harstikke leuk, vooral omdat ik helemaal niets verwachtte! Een èchte verrassing dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten